torsdag 22. november 2012

Ide til vertinnegave.

  1.  Et pyntet julelys er koselig å gi bort,,,,og veldig hyggelig å få.
 
Jeg har støpt mine julelys selv,,,,men nå selger de kubbelys på Nille for 10 kr stk.....så det er jo et
 
godt alternativ.
 
 
Finn frem det du har av julefarget papir,,,,kartong, ...avispapir eller sider fra en gammel bok.
 
Det er mye som kan brukes,,,,bare sett igang.
 
 
 
 
Et litt julete bånd eller hyssing pynter også opp,,,,og det hjelper til med å holde papir remsene på
 
plass rundy magen på lyset.
 
 
 
 
Jeg pyntet også noen små fyrstikk esker slik at de passet sammen med lyset,,,,
 
 
 
 
Så nå står de her og venter på juleselskapene.....
 
Slike små lys og fyrstikk gaver kan jo godt erstatte en blomst eller en konfekteske også.
 
 
Lykke til om du vil prøve.
 
 
 
Klem Anne

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Så mye flottere å få enn både blomster og konfekt, spør du meg; kjempefine!!

Janne i Fagerlia sa...

Takk for tips! Dette er koselige gaver å få for alle damer :)

Smykkas sa...

Jeg ville mye heller fått sånn fin lyspynt med matchende fyrstikkeske.

Konfekt blir det vel nok av i jula.

Klem

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Kjempefine ble dine lys! og med matchende fyrstikkesker! Helt enkelt toppenide det där!
Ha en fin uke!