torsdag 15. november 2012

Kuvert dekorasjon.

 
 
Hjerter av Blåbærris.
 
I dag har jeg kost meg med God morgen Norge og en pose blåbærris.
 
 
 
 
Av dette har jeg laget små hjerer,,,,på samme måte som man lager hjerter av bjørkekvister.
 
Jeg surret sølvtrå rundt for å feste grenene,,,men jeg har tenkt å binde hampetau,,,,eller rødt bånd
 
over, alt etter resten av borddekorasjonene.
 
 
 
 
Akkurat passe stort til å legge oppå talerken og serviett.
 
 
Nå ser jeg at jeg må  ta fram støvsugeren,,,,,ble litt bøssete her.
 
 
Ha en fin torsdag midt i november.
 
 
Klem Anne

3 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Disse var skjønne. Fin julegrønn farge som passer fint til borddekking nærmere jul. Disse var nye for meg, artig å se hva det går ann å lage av noe som egentlig er "vissent".
Ha en flott dag.

Janne i Fagerlia sa...

De helårsgrønne blåbærrisene er flotte å bruke i dekorasjoner. Dette var en ny vri :)

Tovepia sa...

Nydelig! Du inspirerer!
Ha ei flott novemberhelg, klem fra mæ;)