tirsdag 11. desember 2012

Naturlig utepynt.

 
I hele høst har jeg har jeg stadig vært på skogstur,,,,,,og med meg har jeg hatt min gode turkamerat Varg og en gjeng palstposer.
 
De siste er gode å ha til alt en finne som kan brukes til noe. Og skogen er full av formingsmateriell.
 
Her har jeg pyntet opp utenfor med Kuler laget av mose og stjerner laget av greiner.

 
 
På en skinnfell sitter det en tovet fjøsnisse og passer på.
 
 
 
 
En tovet julestrømpe er full av kongler, grønt og et rødt hjerte.
 
 
På gulvet la jeg grankvister,,,,,,,ellers er det lerkekongler, grankongler, bresk, mose og kvist som er
 
 plukket inn gjennom høsten.
 
Da er det klart utendørs iallefall.....
 
God tirsdagskveld.
 
Klem Anne
 
 


2 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

Så mye fint du har laget. Ja det er ekstra gøy når det er hentet fra naturen :)
Trude.

Janne i Fagerlia sa...

Naturlig pynt er den aller fineste pynten - ingen tvil om det :)