mandag 30. desember 2013

Strikkede og heklede julegaver.

 
 
Jula 2013 har jeg laget mange julegaver,,, jeg ,har holdt på i hele høst med strikke eller hekleprosjekter.
 
Sånt blir det jo ingen blogginnlegg av,,,,men her er et litet bilderas av hva jeg har holdt på med.
 
Bildet viser et Tovepiaskjerf jeg har strikket til min svigerinne.
 
Skjerfet er strikket i alpakka garnet til Husfliden.
 
 

 
Dette skjerfet er også laget i Husflidens Alpakkagarn.
 
Det er strikket i dobbel perlestrikk.

 
Min svigerdatter har fått et lappeteppe heklet i bestemorruter.

 
 
Dette pleddet har min svigersønn fått.
 
Det er heklet i tynt ullgarn,,,,i et sikksakk mønster.
 

 
Denne kjolen er strikket av Sannes garn.
 
Jeg har en liten venninne som har fått denne til jul.

 
 
Ellers har det blitt noen par med votter som jeg har tovet,,,,to par tovede tøfler og et par sokker.
 
Og,,,,,,to Skappelgensere.
 
Nå har jeg tatt en liten strikkepause.
 
Det tror jeg både armer og motivasjon trenger.
 
Men planer for nye prosjekter det har jeg,,,,,,,iallefall i hue.
 
 
God romjul videre alle sammen.
 
Anne
 

1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Jeg tar av meg hatten for dine julegaver. Jeg har også strikket julegaver, men bare småtterier å regne i forhold til det du har laget.