lørdag 8. juni 2013

Pimp mitt vitrineskap.

 
Dette furu vitrineskapet har jeg hatt en stund....
 
Som så mange andre har jo jeg også syntes at furu var fint,,,,,men det gulner,
 
og smaken endrer seg.
 
Så en omgang eller to med hvitmalingen måtte til.



 
Bakveggen har fått en bit tapet,,,,blå og hvit rutete.
 
Skapdørene fikk hvite porselensknotter.


 
Her henger det på stueveggen i min hyttestue og rommer det fine stråmønster kaffeserviset fra Porsgrunn porselen som jeg har arvet etter min mormor.
 
Serviset er jeg veldig glad i og liker at det har fått en fin plass,,,,på stas bak glassdørene.
 
Klem Anne

7 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Hvorfor kjøpe nytt når man kan gjøre som deg! Gjenbruk er tingen, ingen tvil om det.

Bestemors hus sa...

Så flott skapet ditt ble....hvem har ikke hatt slike furuskap en gang på 90 tallet....gjenbruk er moro....ha en kveld....

Ruths datter sa...

Kjempefint ble skapet ditt. Ja den furutiden har vi fått slite med.Alt skulle jo være furu før. Dette ble så koselig med de fine koppene i da.
Klemz

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Litt maling gjorde susen og du fikk et helt nytt møbel. Det ble kjempefint :)
Anette

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Kjempefint resultat!

Barwitzki sa...

Det har du fin tenkt.
Det ble storfin.
Hilsen fra Viola.

Anonym sa...

What's up, I desire to subscribe for this weblog to get most up-to-date updates, thus where can i do it please help.

my web site: best cellulite treatment