fredag 5. juli 2013

Selvlaget lampe.



 
Denne lampa har jeg "mekka" sjøl.
 
 

 
For en stund siden fant jeg denne glasskanne i en dam i skogen.
 
Fylt av søle og mudd,,,, så etter noen runder med grønnsåpe ble den riktig så fin.

 
En slik liten duppedings fåes kjøpt hos Clas Olson,,,,og passer de fleste flasketuter.

 
Her har jeg satt den på plass i kanna.
 
Det var bare å presse den nedi.
 
Ledningen har bryter og kontakt påmontert.
 
 

 
Og tilslutt en liten skjerm på toppen,,,,og jeg har fått ny lampe.
 
Lurte litt på om jeg skal fylle kanna med sand,,,,,,,vi får se.
 
Men foreløpig så står den bare her og lyser opp.
 
God juli helg.
 
Klem Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg lampa!!
Ser i din blogg att du är i Stavern hela sommaren, och du hekler (virkar) fantastiskt fina saker!
Var kan man köpa garn i Stavern eller Larvik????
På tisdag åker jag och familjen på hytteferie vid Nalumstranda (familjen till min svägerska har hytte där)
Och det är så kul att köpa garn när man är på tur!
Om du orkar, får du gärna lägga en besked på
karinsol (at) telia dot com

Tusen tack och fortsatt god sommer!
KarinS