mandag 6. juli 2009

Hyttekjøkken,,,,,i feriemodus

I dag er det en helt annen temperatur enn vi har hatt de siste ukene her i Larvik.
Solen er borte og det er godt og pusle inne med huslige sysler.

Jeg er ikke typen som klager når det er sol og varmt,,,,nyter å sole meg og være ute.....

Men det er så koselig å gå her og pynte og pjuse litt.
Har hatt mye besøk i helgen,,,,,mange på overnatting og mange aktiviteter,,,,,
Det er veldig koselig,,,ikke minst det å se at hytta fungerer slik vi ønsker at den skal.



Det beste er jo å ha fri ,,,,og kunne bare gjøre det en har lyst til....
Føler meg priveligert med 8 uker ferie,,,,i beste sommertid.




Ha en fin sommer videre alle sammen,,,,i dag skal jeg på jordbær fest hos gode venner.Det er en
årlig tradisjon som bestandig er like koselig. Da spiser vi massevis av jordbær,,,,leker og har det
hyggelig sammen.
Klem Anne
hyggelig sammen.

4 kommentarer:

GundaM sa...

Du må være den her inne som har de mest spennende kranser Anne ;D

Ha en flott kveld med venner!

Klem fra meg

Linda sa...

Mmm jeg elsker jordbær!
Så fint at hytta deres fungerer slik dere ønsker.
Artig å ta imot gjester også.
Du har fått det så koselig.
Godt å pusle litt innendørs når gjestene har dratt, for det blir nok litt ekstra rot.
Og ikke minst når det er sol over en lang periode, da gjør jeg minst mulig innendørs, og da må en ta noen skippertak innimellom.
Jeg koser meg i sola jeg også, klager ikke nei ;O)

Ha fortsatt en deilig sommer Anne!
Klem fra Linda

Josefine sa...

Heisan...så koslig med litt innesysler! Tenker at de besøkende hadde det kjekt hos deg i den fine hytten:)

Åtte ukers ferie høres helt vidunderlig ut. Jeg har startet ferien i dag...har tre og en halv uke og er happy:)

Stor sommerklem

Hos Camilla sa...

Liker stilen din...Fantastiske bilder.