tirsdag 28. juli 2009

Gammelt gjerde!

Denne vakre gamle gjerdebiten har jeg rett og slett "stælt"

Jeg var ute og gikk tur,,,,og kom forbi en gammel gård hvor både hovedhuset og stallen var revet ned,,,,,,,,men gjerdet rundt huset var fortsatt der.
Noen steder var det falt overende og andre steder sto det oppreist,,,,men hele gjerdet var i vakker patinert treverke som var overgrodd av lav og mose.

Jeg måtte bare plukke med meg en bit,,,,var et styr å få med seg,,,,men hva gjør man ikke?


Nå har jeg satt det inntill en av furuene her på tomta,,,,,tenkte at jeg skulle bruke det til klatreplass for mine Erteblomster,,,,,,,vi får se neste år.
Syntes det er så dekorativt i seg selv at det kan jo bare stå der og pynte opp.....
Så det er viktig å ha øynene med seg på tur,,,,,,
Ha en fin uke videre,,,,,
Klem Anne


3 kommentarer:

GundaM sa...

Nydeligt selv om du har rappa det,)

og for et flott bord du viser oss under her, romlemantisk;)

Linda sa...

Du har øye for slikt du!
Flinkis!
Herlig patina på treverket!
Likte veldig godt flaggstanglysestaken din også.

Klem fra Linda

Josefine sa...

Kjekt å finne ting på sin vei en kan bruke! Koselig til blomster...eller som du sier, det er pynt i seg selv:)

ha en fin kveld, klem