torsdag 9. oktober 2008
Rosendahl!
søndag 5. oktober 2008
Søndagshumør!
I dag har jeg gått tur i et typiskt høstvær.
Det blåser "hatter og høy", og innimellom kommer det et skybrudd fra oven.
Jeg liker at det uler ute, bare jeg er godt kledd.
Det var mye fint å finne i skogen og langs kysten etter stormen i natt.
For nå er høstfargene på sitt beste her i Vestfold.
Så jeg endte opp med posene fulle av kastanjer, orangsje høstblad og flotte kongler.
Etter at jeg kom hjem har jeg dandert det på sølvfatet,,,med stearinlys.
Så nå sitter jeg her og bare nyter synet, varmen i kroppen, tekoppen .og det å vite at jeg kan gjøre akkurat det jeg har mest lyst til resten av dagen.
fredag 3. oktober 2008
Lysstøping!
torsdag 2. oktober 2008
Et lite husmortips!
tirsdag 30. september 2008
Ny award!
Sender et hjemmellaget hjerte og sier HJERTELIG TAKK!
mandag 29. september 2008
Min lyse stue!
søndag 21. september 2008
Bokgaver!
Så herlig å ha bursdag,,,,,,
Ei hyttebok som jeg kan notere i ettersom oppussingsprosjektet skrider fram.
,
fredag 19. september 2008
Å så herlig!!!!
Jeg blir like barnslig glad for hver gang jeg får en award.
Dette var en herlig overraskelse på en fredagskveld.
Tusen takk til Daisys home som har gitt meg den.
Må tenke litt på hvem jeg skal gi den videre til.
Det er jo bestandig gøy og gi slik små hederstegn videre.
God helg videre.
Klem Anne
Spraylakk!
Dette var enkelt!
Og moro,,,,,,jeg har spraylakket min gamle 5-armede børstede messing lysestake.
Den har stått godt gjemt inni skapet noen år,,,,så nå har den kommet fram i lyset i ny drakt.
Jeg fikk et tips av Solveig i bloggen Min verden,,,,og har vært på Europris og kjøpt lakk.
Der hadde de lakk i mange farger, jeg valgte krem hvit,,,det passer bedre hos meg enn helt hvit.
torsdag 18. september 2008
Tips om interiørbutikker
søndag 14. september 2008
Lappeteppe!
torsdag 11. september 2008
Det er sølv alt som glimrer!
Det jeg prøver å si er at dit burde du dra om du er i Larvik,,,,
De har så mye koselig ,,,,mange flotte blomster,,,mye koselig til dekorasjoner og jeg rusler rundt det og lar inspirasjonen komme. Som oftes blir det litt handling også.
I dag fant jeg en bitte liten eføy,,,,på ring,og en lang hjerte på en trå.
Begge var plantet i små potter så jeg brukte dette gamle fløtesettet i sølv som potter.
søndag 7. september 2008
Nye muligheter!
Koser meg med alt jeg kan gjøre .
Innekos,stearinlys, håndarbeidsprosjeketer og nye muligheter.
Jeg liker så godt høstfargene,,,,og det er koselig og pynte trappa etter årstidene.
Liker også å finne fram høstklærne, litt mørkere farger, og deilige ullgensere.
Så nå tar jeg søndagskvelden med hekletøyet mitt, er snart ferdig med teppe i bestemorruter.
Ønsker dere alle en fin kveld,,,,og ei fin ny uke.
Klem Anne
torsdag 4. september 2008
Søstrene Grene
I sommer var jeg en tur i Ålborg, det har jeg fortalt om tidligere.
I Ålborg er det en stor fin Søstrene Grene butikk, og så klart måtte jeg innom der en tur.
Alle som har vært i de butikkene vet at der finnes det mye fint,,,og det meste er ganske rimelig. Jeg fant dette sengeteppet som jeg syntes var så fint.
Det kostet 299 danske kroner og jeg var super fornøyd. at på til var det stort nok til dobbeltseng.
Så jeg handlet og gikk fornøyd ut.
Og til slutt var hele teppet quiltet.






















































