søndag 21. september 2008

Bokgaver!



Så herlig å ha bursdag,,,,,,

Hadde en fin dag i går,,,,

Og som dere ser fikk jeg mange bokgaver,,,,,og det gjør ingen ting.

For her er det bøker som stimulerer de fleste sanser.

Både interiør,,,,,og strikking



Ei hyttebok som jeg kan notere i ettersom oppussingsprosjektet skrider fram.

Gleder meg til og lage en minnebok over tanker og ideer.

Og så skjønnliteratur både for øret og øyet,,,

Klaus Hagrup "Den statiske mannen" på lydbok,,,,og Unni Lindels siste bok "Mørkemannen"

Så at det blir mange koselige og spenende stunder i sofakroken utover høste er helt sikkert.


Men det beste med å ha bursdag er alle hilsnene som kommer, både på sms,,,på telefon ,,,på mail,,,og så klart de som stikker innom.

Veldig koselig var det at begge mine barn som bor i Oslo området dukket oppfor og feire dagen med sin gamle mor.


Til sist,,,,men ikke minst,,,smiler.

Vil jeg gjeren gi denne awarden vidrer til to nye bekjentskaper her i bloggeverden.

Til to jenter som jeg syntes har inspirerende og hyggelige blogger.


Og vinneren er Josefine og Anita,,,,med bloggene;
josefinesquilts.blogspot.com og anitashus.blogspot.com.

Lykke til med award begge to,,,,,


Ha en fin søndag
Anne

,





20 kommentarer:

LillaLykke sa...

Gratulerer med overstått! :) Masse fint du hadde fått!

Ingunn sa...

Gratulerer med dagen som var i går!!!Så herlig med nye bøker nå som høsten har kommet!;)

*Hege*-mine små skatter sa...

Gratulerer med gårsdagen:) Så hyggelig med både besøk av barna og fine gaver!!!

Ønsker deg en flott søndagskveld:)

Josefine sa...

Kjære deg... Tuuusen takk for awarden!!! Noe så hyggelig.. Jeg ble kjempeglad, rørt og veldig overrasket:-)))) Jeg har selvsagt kvittert med å legge deg inn på favoritt listen min..
Ønsker deg og familien din en fin søndagskveld.. Forresten: Gratulerer med overstått! Mangen fine bøker du har fått der.. Vi snakkes.. Stor klem fra Josefine.

GundaM sa...

Jøss, bursdag igår du da. Gratulerer så masse med vel overstått, skjønner du er en bokglad dame og ;0)

Ha en flott uke der ute!

by Siv sa...

Så heldig du er som har fått så mange flotte bøker :)
Ha en fantastisk flott søndagskveld
*Siv*

Siren sa...

Gratulerer med dagen i går, unge dame!
For et sengeteppekupp du gjorde i Danmark! Det er kjempelekkert!
Det samme er bestemorteppet ditt, Kjempefine farger,

Anka sa...

...skulle så gjerne hatt litt bursdag nå jeg også... vil også ha gaver! Gratulerer med dagen som var.
God kveld.

Torilpia sa...

Gratulerer!!
Bøker er alltid en kjærkommen gave. Uansett!
Dem kan man ha glede av i årevis og man blir aldri lei av å få dem. (Eller kjøpe dem ..)
Ha en fortsatt fin søndagskveld - og ei flott ny uke!
Klem fra meg!1

Anitas hus sa...

Gratulerer med vel overstått. Så flotte gaver du har fått! Nå kan du kose deg med gode bøker på mørke høstkvelder!
Tusen tusen takk for awarden! Så koselig at du har lyst til å dele den med meg, blir alltid glad for at noen liker det jeg gjør:)
Ønsker deg en flott uke!
Klem:O)

Ann-Cathrin sa...

Gratulerer med dagen din på etterskudd:) Så koselige gaver du fikk da! Der var det mange godbitter:) Ha en flott uke!

Solveig sa...

Gratulerer med dagen som var:)
Så koslig at du var innom meg igjen.. Takk for det,jeg ble ialefall veldig fornøyd med tallerkenhylla mi:) Har en del fine gamle fat,men nå har jeg en unnskyldning til å kjøpe flere;)
Har jo noen på veggen med sånne fester.

Det blir spennende å se hvordan din blir når den er malt. For en forskjell bare maling kan gjøre:)

God natt til deg og;)

Anonym sa...

Hei Anne !
Gratulerer med dagen som har vært. Takk for mailen, bestandig hyggelig når man blir savnet. Har ikke hatt så mye tid til å styre med bloggen. Kom hjem fra Kreta på torsdag ettermiddag. En kjempekoslig fin og varm uke med 3 andre Mirandajenter med menner, ja bare en på hver altså.
Så fint å se siden din, du fortjener awardene. Fine bøker du fikk. Jeg fikk den ene av mannen min til min bursdag. Gleder meg til å se deg på hytta. Ha en fin kveld. Klem fra Tove

Sologbolig sa...

Gratulerer med vel overstått. Og så hyggelig å få så mange fine bøker da. Kos deg med dei og ha ein fin kveld!

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer med dagen som var! Hyggelige hilsener og besøk er alltid koselig. Godt å kjenne at folk setter pris på en.
Ha en flott helg!

Som mine dager er sa...

Bøker er en kjærkommen gave. De kan hentes frem igjen og igjen og glede og inspirere hver gang. Franske stemninger skulle jeg også gjern hatt - er jo så svak for den stilen.

Grattis med vel overstått. Og ha en flott lørdag.

Unknown sa...

Hei hei! Gratulerer med overstått, og med award :) Så mange fine bøker du har fått! Har ønsket meg selv den franske stemninger leeenge, men står fortsatt på ønskelista... Har bursdag snart da, så kanskje... ;) Ha en fin helg! Synnøve :)

Tyra sa...

Gratulerer med vel overstått!!
Så mange flotte bøker du fikk da!
Jeg håper du kan ta deg tur til bloggtreffet, som blir den 25 oktober! Vel møtt!

Klem fra Cathrine.

Grip dagen sa...

Gratulerer med dagen som var!

Hyggelige gaver du fikk. Fine bøker kan en ikke få nok av.
...så Unni Lundell har kommet med ny bok?! Det har jeg ikke fått med meg... Jeg har lest/hørt alt annet av henne. Jeg liker det veldig godt.
Jeg driver flittig med håndarbeid. Da er det supert å høre på lydbok mens jeg jobber.
Det er luksus å få med seg to ting på èn gang...

Ha ei fin uke!
Hilsen Marit

Berit T sa...

Litt sent , men gratulerer med vel overstått dag!!
Flotte gaver, og bøker er jo en slager, spesielt nå når kveldene er lange og mørke, sette seg i en god stol, pledd, kaffe, bare kose seg.
Ha en fin ny uke, med en klem herfra.