søndag 29. april 2012

Nye hagemøbler.


Endelig skinner sola igjen, og varmen kommer krypende,,,,,,etter en sur april er det deilig og kunne

 pusle litt i hagen igjen og rett og slett kose seg ute.




I går skrudde vi sammne ny innkjøpt hagegruppe,,,,,,ganske så klassisk i stil og utforming.


Og med enkle blå puter.


Duken er en liten rye fra Home and Cottage,,,,,,stødig og fin ligger den her selv om det kommer litt

vind.



Så nå kan jeg kose meg her i sola i nye møbler og med litt inspirerende litratur.


Håper du vet å nyte soldagene der du er du også,,,,,,,,

Anne

10 kommentarer:

Tovepia sa...

Foretrekker disse klassiske hvite av tre; penere enn alle rottingmøbler av plast;)
Flott dag midt i landet også;)
Kos dæ slutten av april, klem fra mæ;)

Kristoffa sa...

Så fin hagegruppe dere har kjøpt! Denne likte jeg veldig godt! Kan jeg få spørre hvor dere har kjøpt den? Våre hagemøbler er snart modne for utskiftning og jeg tror nok vi også ender opp med hvite tremøbler neste gang.

Janne i Fagerlia sa...

Kos deg med finværet og de nye hagemøblene! De var flotte :)

Kristoffa sa...

Tusen takk for raskt svar :)) Da skal jeg ta en titt på sidene der. Nå har jeg brukt litt tid på å kose meg i bloggen din. Her var det mye fint å se på!!! Du lager så mye fint :))

Livet i Nord sa...

Så fine! Alltid hyggelig med noe nytt, hvitt, rent og fint -og ikke noe som er avskallet og skriker etter noen strøk med maling.
Nåvel,jeg tok ut mine terassemøbler i går, men nå snør de viss ned:(

Snuppesnella sa...

Fine møbler ! Slitan ! Gjorde seg med blå puter. ;)
Det er en fin tid vi går i møte, så kos deg masse der !

¨fruTicosus¨ sa...

Veldig fine møbler, og så lurt å bruke rye som duk. Da blåser den jo ikke bort;) God helg! Hilsen ¨fruTicosus¨

¨fruTicosus¨ sa...

Veldig fine møbler, og så lurt å bruke rye som duk. Da blåser den jo ikke bort;) God helg! Hilsen ¨fruTicosus¨

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Åh herlige bilder du har lagt ut på de fine möblene!
Så lurt med en rye på bordet!
Ha det fint!

www.ragnhild-lykke.blogspot.no sa...

Hei! Koselig uteplass! Og veldig lurt med rye på bordet! :))

Klem R