torsdag 17. juni 2010

Glade heklerier!

Dette var supergøy!
Morsomt og enkelt å hekle,,,,,det gikk nesten av seg selv og ble for stor til å være gtryteklut før jeg klarte og stoppe,,,,,,,oppskriften fant jeg hos Olava,,,,,

Her er det flott å bruke opp restegarnet,,,,du kan som jeg bruke mange farger ....
Men det må være minimum tre farger.
Det hadde nok blitt et roligere inntrykk om jeg hadde holdt meg til tre farger.


Min "prøvelapp" ble en liten brike til salonbordet,,,,,,
Tenkte at med denne teknikken kan jeg hekle runde puter,,,,stolputer til stoler med runde seter,,,,grytekluter og små og store duker,,,,,,denne teknikken kommer jeg helt klart til å hekle mer av,,,,,,,,
Ha en fin torsdagkveld.
I morgen skal jeg en tur på IKEA og handle hyller til en hyttebod,,,,slik at det blir litt system i rotet. Nå er hyttebadet snart ferdig og jeg gleder meg til å rigge det til og ta det i bruk, kommer nok noen bilder derfra etterhvert.
Klem Anne


3 kommentarer:

Tovepia sa...

Den ble nydelig!! Og jeg synes det var flotte farger du har brukt!
Ha ei fin helg og klem fra meg;)

Berit T sa...

Så fint dette var, og en genial måte å få brukt opp rester.
Nydelig grytekluter i innlegg under også.
Spennende med opp pussing, gleder meg å se.
Ha en flott helg, ja for den er her snart.
Klem.

Josefine sa...

Heisan Anne!

Så flott brikken din ble, herlige farger:) Veldig kjekt å få brukt fra restekorgen...

Kos deg i helgen, stor klem