lørdag 12. juni 2010

Ferielivet!

Deilige late dager på Kreta er over for denne gang.

Jeg har vært ei uke på jentetur,,,,,,,vi har bare slappet av ,,,kos oss med god mat, shoppet litt og nytt dagene i sol og bad,,,,,,,,,akkurat slik det skal være.
Her er starndpromenaden i Chania.

Flotte varme strender fristet til timer på solsenga,,,,,med lydbok på Ipoden var dagene enkle å nyte,,,,,,
Men nå er hverdagen innhentet meg og det er godt å være hjemme igjen.
Ha en fin helg alle sammen,,,,heretter skal jeg nyte sommeren i Stavern.
Vi snakkes.
Klem Anne


3 kommentarer:

Mona sa...

Det er deilig å være på ferie, men deilig å komme hjem også. Vi har hatt noen flotte dager her også.....Kos deg på hytta i Stavern. Det er en fin plass.....bare 4 mil fra der jeg bor det.....

Tovepia sa...

Chania er herlig, der skulle jeg gjerne ha vært, for Kreta er en favoritt;)

Kos deg hjemme også, her er detlite som minner om sommer;) Klem;)

AnnCharlott sa...

Åh, känner så väl igen strandpromenaden i Chania. Pass på och njut på hytta nu. Det är inte ens två veckor kvar så kommer Sverigeinvasionen :)