mandag 30. november 2009

Tidlig ute?

Neida,,,,første advendt var jo i går....og da er det vel lov å pynte litt.

Denne trebakken har jeg kjøpt på et party engang,,,,og er veldig kjekk til alt sånt som bare står på bordet, sånt som er ibruk i det daglige.

Jeg har latt meg inspirere av alle som syr hjerter her inne i bloggeverden,,,,,,
Mine hjerter er sytt i linstoff og er ganske enkelt knytt fast i lampa med et rødt og linfarget bånd.




Mine ensfargede røde lingardiner har også kommet opp.
I år blir julen rød og linfarget her hos oss ,,,,men mye naturmateriale i kranser og dekorasjoner.
Jeg har hatt flere turer i skogen ,,,,så posene er fulle og både røtter, kvist og kongler er tørket på varmekablene.....så nå er det ikke lenge før den store lagedagen....
Gleder meg til det,,,,,,,
Ha en fin adventstid alle sammen.
Klem Anne

5 kommentarer:

Anka sa...

Mmmmm, nå fikk du sikkelig kosestuge, hihi. Sitter å hører på julemusikk og er i sikkelig julestemning selv;) Kos deg!

¨fruTicosus¨ sa...

Så fine hjerter du har sydd,og koselig med røde gardiner. Det blir det her hos meg også. Gøy å se at det er flere som pynter tidlig. Den Sarah Bernard-kaka tror jeg jamen at jeg må prøve. Har aldri lagd den i langpanne før. Snilt av deg å dele oppskriften.
Hilsen ¨fruTicosus¨

Josefine sa...

Å for en koselig adventstue! Så flott med røde gardiner... likte godt den søte adventstaken også:)

Så kosleig med hjerter, det får vi vel aldri nok av! Hjerteklem fra meg

Unknown sa...

Hei Anne Så hyggelig og julepyntet du har det.....fine hjerter og røde gardiner.
Jeg håper jeg er like heldig som deg med kakebaksten...familien har store forhåpninger til Sara Bernard i år.
Klem...Ellen

Ann-Cathrin sa...

Så fint det er hos deg:) Skikkelig jul. Husk å send meg adressen din så jeg får sendt deg pakken:) ac.juliussen@gmail.com