onsdag 22. april 2009

Hyttas styggeste rom!

Her er vårt neste prosjekt!

Dette er soverommet i anekset,,,,og her skal min datter ha sitt ferierom.

Rommet er som dere tapetsert med rosa små blomstret tapet,,,,det må det jo bli en slutt på.
Så her blir det lys beige tapet.


Dette skapet er et solid gammelt treskap som rommer veldig mye,,,,,
Så nå er jeg igang med tre lag hvit maling,,,,blir nok fint skal du se.



Gleder meg masse til å få satt preg på dette rommet også,,,å går alt etter planen skal det innvies i 1. mai helgen. Er igrunnen fint å ha en dato og jobbe mot.
Gleder meg til og bli ferdig nå,,,,begynner og bli lei av både malekost og sparkel.
Men når dette rommet er ferdig er det bare aneksets bad og bod som må få en make over,,,,,og det er jo forsåvidt små rom,,,,,så det er lys i tunellen.
Så nå vet du hva jg skal gjøre i helgen som kommer,,,,,,,
Ha ei fin uke videre,,,,,
Klem Anne





5 kommentarer:

Hverdagen vår sa...

Blir nok kjempebra når det er ferdig:0)

Kos deg med malekosten til helgen og gleder meg til å se det ferdige resultatet.
Datteren din gleder seg nok til å få ett "nytt" rom-

Ha en super kveld

klem fra Eli

¨fruTicosus¨ sa...

Så koselig det var å møte deg på bokkvelden. Ser ut som du har litt å gjøre med hytta, men det blir helt sikkert kjempefint når det blir ferdig.
Hilsen ¨fruTicosus¨

Unknown sa...

Hei Anne
Takk for sist, det var kjempekoselig å treffe deg...jeg koste meg på bokkvelden. Det er alltid så hyggelig å treffe folk med samme interesse.
Hytta i Stavern ser så sjarmerende ut, jeg gleder meg til å se hvor fint rommet kommer til å bli.
Du må ha en fortsatt fin uke i solen.
Klem...Ellen

Josefine sa...

Hei...skal si dere står på! Rommet blir nok fint når du får lagt din hånd på det. Skjønner godt at du kan bli trøtt av maling når en hel hytte skal pusses opp. Men jammen blir det flott!! Stor klem

Maria ( Idekroken ) sa...

Når jeg ser de andre bildene dine, er jeg ikke i tvil om at dette kommer til å bli flott ;)
Spennende å se ;)
Klem Maria fra Idekroken