onsdag 18. desember 2013

Pepperkaker som kuvertpynt.

 
Jeg har planlagt borddekkingen til et av juleselskapene..
 
Jeg har kjøpt trepakning med opptørkshåndklær hos Europris.
 
Pakken besto av ett ensfarget rødt håndkle, ett rødt og hvitt stripet og et rødt og hvitt rutet.
 
Alle tre håndklærne klippet jeg i to, og fallet inn den ene siden, slik at jeg fikk 6 tøyservietter av tre
 
 håndklær.

 
 
Når jeg bakte pepperkaker laget jeg hjerter som jeg laget to hull i med en strikkepinne,,,,
 
Etter steken mens de ennå er varme lønner det seg å stikke opp hullene igjen.
 
Jeg har tredd rød og hvit tynn hyssing gjennom hullene og så knøyt jeg de fast rundt serviettene.
 
Tenkte at dette ville bli fint når jeg har ensfarget rød duk og hvite tallerkener.....
 
Ja det gjennstår å se.
 
Kos deg med juleforberedelsene dine.
 
Anne

2 kommentarer:

Bente Knutsen sa...

Så smart! Det blir sikkert fint mot hvit duk ja, kos deg videre i førjulstida:)

Janne i Fagerlia sa...

Sååå koselig dette ble. Super idé som jeg gjerne tar med meg videre.