mandag 31. oktober 2011

Vintergenseren er ferdig.


De siste dagene har jeg strikket på en genser til min sønn.


En lang smal sak i lys grått Vamsegarn fra Husfliden


Genseren var enkel å strikke,,,,med mønster striper i vrangmasker på skuldrene.


Og knappestolpe,,,,,,som gav den et tøft preg.













Mønsteret fant jeg i dette heftet her, som selges hos Narvesen og i noen matbutikker.


Her var det mange fine, og tøffe oppskrifter både på klær og til interiør.


Så jeg kommer så klart til å bla litt og finne nye ting jeg har lyst til å lage.


Flere fine julegaveideer var det også.....


Ha en fin ny arbeidsuke,,,,,


Klem Anne




1 kommentar:

Josefine sa...

Jeg er helt imponert over hvor kreativ du er, og hvor mye du produserer! Kjempefin genser, det var nissen under her også:)

Klem fra meg