onsdag 12. oktober 2011

Litt reklame for Stoff og Stil


Sist jeg var en tur på Stoff og stil fant jeg noen kule stoff,,,,,,


En ugle og et reinsdyr trykt på stoffet som målte 64x 70 cm.


De to trykkene tenkte jeg kunne bli tøffe puter til min sønn.






Så jeg kjøpte også to innerputer i str 60x60,,,,,,det passet fint.


Putene skal stå i en sort sofa,,,,det kommer til å bli mye finere enn her i min lyse.


Syntes dette var flotte puter til en ung mann,,,,men nok litt for barskt for meg.


Passer jo fint inn i høst stua,,,,,


Klem Anne



4 kommentarer:

Synnøve sa...

Så tøffe putene er.
Jeg gremmes over meg selv. Jeg har kjøpt samme stoffene på Stoff og Stil tidligere i høst..... Men tror du jeg finner de igjen????? Nei, vet bare at jeg la de på en lur plass!!!
Må vel kjøpe nytt, og da dukker de vel opp også:-)
Ligner litt på By Nord putene, men til en helt annen pris.
Ha en fin onsdag
Klem

Tovepia sa...

Tøffe puter, men de er ikke meg, men kan godt tenke meg dem i en "mannehule":O)
Nyt uka videre, klem fra meg;)

Livet i Nord sa...

Stilig! -men ja, helt enig, de passer nok best hos en barsk ung mann:))

Anne N. sa...

Jøss Anne, så stilige de er :O)
Men pass deg om du sitter der med ugla i ryggen, hihi - det ser ut som ho kan *hakke* til når som helst med nebbet!!
Det var skikkelig tøfft!
Klem, Anne:)