onsdag 15. juni 2011

Nytt strikkeprosjekt!


Sola skinne,,,,varmen har kommet og jeg strikker ullgenser.


Er vel helt naturlig det,,,,,,,iallefall med tanke på at det tross alt blir høst og vinter i dette landet om ikke så altfor lenge,,,,,


Jeg nevnte for noen dager siden at jeg ikke har noe strikketøy,,,,,,,da sa min sønn at han ønsket seg en Maruis genser,,,,,


En som var litt lang,,,,,,,og som du ser så ble den det.




Nå ligger den her på verandabordet er ferdig montert og presset og venter på at den nye eieren skal kommer å prøve.


Håper den passer bra,,,,,,,så blir det nok ny genser på fjellturen i sommer.


Så nå sitter jeg her ,,,helt uten strikketøy.


Får finne noen nye prosjekt å prøve meg på....


Ha en fin onsdagskveld.


KLem Anne




9 kommentarer:

Tovepia sa...

Mariusen er skikkelig flott! Men sannelig må du ut å finne noe nytt, kan ikke sitte med henda i fanget, vettu:O))
Kos deg, klem fra meg;)

Rigmor sa...

den ble kjempe fin. Marius er så flott mønster, og vil nok passe han perfekt :) håper han blir fornøyd :)ha en fin kveld!

Brigg sa...

er alltid så imonert over dem som kan strikke slik! også det mest fantastiske mønsteret..nemlig mariusgenseren! kjempefin!

Anne N. sa...

Å søte tid, Anne du er bare helt utrulig flink til disse genserne :O)
Den er så nydelig!
Jeg er solbrent, vi har fortsatt sommer - merkelig nok!
Ønsker deg også noen herlige dager med sol og varme!!
Klem, Anne:)

Snuppesnella sa...

Kjempefin genser du har strikket i tradisjonelt mønster.

Jatte sa...

Kjempefin!

Jeg har veldig lyst å prøve meg på en genser i løpet av høsten/vinteren jeg også, får starte med en hundegenser å så kanskje en barnegenser før jeg begir meg ut på noe større ;)

Ha en fin Torsdag-
Klem Jatte:))

ceciliesenglehjem sa...

viss du skulle gå tom for strikking ønsker jeg meg også marius genser eller en tunika :) hihi lov å prøve.. men du er kjempe flink anne ... ha en fin fin sommer

Livet i Nord sa...

Så flott den ble! Hvis du ikke hadde strikketøy for bare noen dager siden har du jo vært utrulig rask med denne! Jeg holder fortsatt på med min 3. Marius, eller holder på og holder, den ligger nå i hvert fall der halvferdig som den er:)

Smykkas sa...

Den ble kjempeflott. Du er ikke snau når du setter i gang. Jeg er sikker på at eieren blir skikkelig fornøyd.

Klem