fredag 4. desember 2009

Naturlig julepynt!

Å bruke materialer fra naturen er den fineste julepynten,,,,,,,,

Jeg har tatt en oasisblokk og kledd med et lag tynn grønn mose,,,,,surret tynn gulltrå rundt for at den skulle holde seg på plass,,,,så skar jeg ut en sirkel som passet til lyset jeg hdde støpt.
og på fatet det står på la jeg helt enkelt en liten kvist med Lerk


Strødde til slutt noen små gullstjerner over det hele,,,,,,,kan jo ikke bli enklere enn dette

Må bare vise dere at nå har det kommet snø her i Larvik også,,,,ett tynt fint snølag brettet seg over mine juledekorasjoner sent i går kveld,,,,,,,,
Ha en fin fredagskveld alle sammen,,,,beste kvelden i uka.
Og jeg er så heldig å få besøk av min sønn denne helgen, han og hunden hans kommer på en liten førjulsvisitt,,,,,,,,,



1 kommentar:

Anka sa...

Så fin liten oppsats:) Elsker å ta ting fra naturenn inn, hvertfall på denne årstiden. Klart du kan herme etter treet. Det er jo derfor vi legger ut våre fixe ideer for å inspirere andre:) Inngangpartiet var jo bare så koselig, her hadde jeg virkelig følt meg velkommen hvis jeg hadde kommet på besøk! Ha en fin julehelg og kos deg masse.