lørdag 5. desember 2009

Gevisnt....og annrettningsbord

Dette gamle bordet har jeg arvet,,,og nå har det fått plass her på kjøkkenet.
Det står mellom kjøkkendelen og spiseplassen,,,,,,,liker og bruke det som et avlastningsbord, som er koselig og dekorere etter årstid og behov.
Så nå er det jula som har tatt grep her.

Dette er en gammel bestikkkasse,,,,,,,fungerer som lys kasse nå.






Jeg har lagt mine ruller med julebånd i glassklokken,,,,,er jo fine og ha som pynt.




På hylla under bordet er det fin plass til kakeboksene,,,,noen gamle og arvede og noen nye.



Det viktigste er jo at julekakene står litt hendig til,,,,,,,,
Liker egentlig kakene best nå før jul jeg,,,,,,det er da jeg fyser og koser meg med å smake,,,,




Må bare vise dere denne fine gaven.
Jeg var så heldig å vinne første advendts gave hos Odaanna,,,,,
Så i går kom disse søte julehjertene i lin og to fyrstikkesker med vakre bilder i posten.
Tusen takk skal du ha det var en veldig hyggelig gave å få.
Og til alle dere andre,,,,skynd dere inn til Odaanna og send inn en kommentar så er dere med på
ukens konkurranse.
Ha en fin lørdagskveld alle sammen,,,,nå skal jeg kose meg med en liten runde å besøke dere.
Klem Anne







9 kommentarer:

(eddas) sa...

Så koselig det avlastningsbordet...veldig kjekt:)
Ha en kos kveld
klemmer

Berit T sa...

Det var et flott avlastningsbord, og med den fine pynten også da.
Så fint du har pyntet på trappa.
Nå gleder jeg meg å reise på hytta og bare kose meg, pynte , bake og dille.
Ha en fin helg.

Berit T sa...

Og så fin gevinst da, gratulerer, heldige du!!!

Snuppesnella sa...

Liker alt det gamle du tar vare på ! Du er så flink til å bruke det også i hverdagen. Sånn skal det være !
Ha en fin førjulstid !

Janne i Fagerlia sa...

Wow, her var det skikkelig julestemning. Likte den gamle bestikk-kassen din utrolig godt. Gratulere med flott gevinst forresten.

Nå er jeg i ferd med å teste ut din Sarah Bernard.Tvi,tvi.....

Anka sa...

God morgen. Du har hvist hhvert snill i år for nå har du vunnet hos meg også:-D Grattis! Ta en titt på bloggen min og se hva du får. Kan du sende meg adressen på a_halmer@hotmail.com. Ha en flott dag!

Tovepia sa...

Måtte innom å se da jeg så du vant premie, gratulerer;)
Så koselig blogg du hadde med mye flott og godt;)
Ha en god dag og klem fra meg;)

♥ Stines hverdag sa...

Så koselig du har pyntet! Og gratulerer med den fine gaven!

Ha en fin adventstid!

Emmas utsikt sa...

Det var ett fint bord med många fina detaljer.

Grattis till fin vinst,
Emma