fredag 13. februar 2009

Papir kledde esker!


Dette var gøy.
Jeg har funnet fram noen små esker,,,,som bare sto der og ikke ble brukt til noen ting, fordi de var så kjedelige å se på.
Så kjøpte jeg en blokk med mange lekre ark på Panduro,,,,,,
Arkene går i beige, brun, lys lilla og litt rosa toner.

Klipte og limet,,,,og fikk nå festet det på et vis,,,,klesklypene var gode å ha i tørkeprosessen.



Slik ble de seende ut etter en liten "make over"
Nå kan de jo stå framme å er fine og ha til småting på hobbyrommet.




Denne esken har det engang vært parfyme og bodylotion i,,,,,,,,,
Etter noen ark,,,,,,litt lim,,,,hampetrå,,,,, prismer og en blondebit,,,,,
tror jeg den skal få bli et smykkeskrin,,,,til alle mine sommersmykker



Laget en liten hampehempe foran,,,,som et håndtak,,,,, jeg sydde fast en prisme bare for og være litt jålete.
Men jeg syntes hamp og prismer er så fine i kontrasten til hverandre.....
Ha en fin helg alle sammen.
Klem Anne




8 kommentarer:

Linda sa...

Wow...så flotte esker!
Du er flink!
Ta ta ta ta....lurer på om du har vært innom meg i dag....;O)?

Klem

PillePalle sa...

Så nydelige esker! Det er så deilig med papir, ikke sant! Idèen utvikler seg og vips! er den fullført!

Ha en deilig helg!

Hilsen fra Pillepalle

Sjarmerende GJENBRUK sa...

...har fått ny dato i dag. 20.april. Ha en fin helg. Klem Hanna

Anne sa...

Ble nok et skikkelig ansiktsløft på de der ja. Tenk å gi bort slike da, presangen blir jo så mye kjekkere med en gang på en måte.

Tror jeg må bli flinkere til å ta vare på esker og kasser her i huset. Har alt for lett til å havne i gjenvinningsstampen desverre.

men du, nå må jeg bare spørre, er det meningen det skal stå ensker i oveskrifta her, eller er det en liten skriveleif???

Ha en supersuper fredag kveld.

ANETTESHUS.COM sa...

Wow! Så kreativ og flink du er:) Eskene ble nyyydelige! Et godt tips!

Ha en fin helg!

Klem Anette:)

Japsee sa...

Tusen takk for den flotte komentaren på bloggen min. Så festlig at vi bor i samme by. Brukt butikken i nansetgata er jeg innom fra tid til annen selv, de er så koselige de damene som jobber der.

Ja det hadde jo vært kjempe koselig om vi hadde møttes en dag. Det er ikke så mange som skjønner seg på min interiør sans, så da hadde jo vi hatt litt å pratet om. Kanskje til og med tatt en tur i bruktbutikken sammen eller et loppemarked om det skulle komme et snart:) Men om du vil da selvfølgelig.

Eskene dine ble flotte. Ikke noen dum idè det der, kanskje jeg lar meg inspirere og lager noen sånne selv.

Ha en flott helg, så snakkes vi eller blogges. Klem fra meg

GundaM sa...

Så flotte de ble da! Som ny ;)

ha en fin helg der ute Anne!

Anka sa...

Så fine eskene ble:) Dette er noe jeg kunne klart også, hihi. Har sånn Tildapapir selv, det er jo så lekkert. Ha fin Søndag.