mandag 10. november 2008

Flyttelasset har kommet!

Søndag hadde vi god hjelp av familie å fikk flyttet hyttas inventar på plass.
Eller det er vel kanskje litt overdrevet,,,,men alt er i hus.
Og som dere ser på bildene så er kaoset fullstendig.
I dag har jeg hatt fri fra jobb og vært der ute å ryddet og satt på plass i 6 timer.
Bare kost meg, fyrt i ovnen,,,spilt musikk og stulla rundt og laget system i kaoset

Dette er jo en koselig del av en flyttesjau.
Så nå gjenstår det å sy noen gardiner, og så har jeg lyst til og sy en "kjole" til den store blå ørelappstolen i ubleket lin,,,,spent på om jeg får det til for slikt har jeg ikke gjort før.
Må nok bare hoppe i det,,,,,
Ha en fin kveld,,,og ei fin uke
Klem Anne






































5 kommentarer:

Torilpia sa...

Jøss da .. som du har stått på :o)

Trekk av ubleket lin på den stolen blir sikkert stilig .. gleder meg til å se resultatet!!

Ha en flott mandagskveld og uke du også .. klem!!

Sologbolig sa...

Ja, her skjer det ting, ser eg. Litt av eit kav med flyttelass, men koselig å få tingene på plass og ordne det slik ein har lyst til. Blir spennende å se. Ha ein fin kveld!

Anonym sa...

Hei igjen Anne ! Jammen skal jeg si dere har stått på. Kjempefint. Må nok ta meg en spasertur en dag. Tove

Anitas hus sa...

Phu!!! Ble nesten litt svett av å se på all den jobben du har foran deg^^,
Men det er jo moro også da, gøy når alle tingene har kommet på plass.
Dere har vært kjempe flinke og virkelig stått på.
Ha en fin dag!
Klem:O)

Solveig sa...

Som dere står på!
Dere har virkelig fått gjort mye på kort tid:)
Så fint dere får det i hytta deres, gleder meg til å følge med vidre!
Blir godt å nyte helger og ferier i dette paradiset da:)

Ønsker deg en super tirsdag!
Lykke til vidre da;)