søndag 1. juni 2008

Tilbake til virkeligheten!

En ferie uke på solfylte Kreta er over.En uke med mye sol, avslapping og god mat.
Fasinerende alle disse små runde steinene som ruller og ruller i vannkanten.Hadde et par kilo av dem i kofferten hjem, de er jo så fine å dekorere med.
Solnedgangen, kom brått og var over på bare noen minutter. Så kunne vi nyte den sorte, varme sommernatten.
Men selv på ferie er sanseinntrykkene innstilt på det kreative. Spiste på en resturant med disse lekre sitteputene,,,,som jeg ser for meg en gammel gresk bestemor har sittet og heklet.
Lurer på om jeg får tålmodighet nok til å hekle slike til mine kjøkkenstoler.
Sikkert ikke,,,,,,,,,,

3 kommentarer:

tinemor sa...

Velkommen hjem!
Skjønner du har hatt noen deilige dager på Kreta.

borghild sa...

Så herlig å være på Kreta, da!! Jeg ser bare fram mot mandag, da drar vi til Danmark, ikke akkurat syden, men vi trives nå der likevel:-) Klem B:-)

Alven sa...

Hei :-) Har funnet dem på bilde søk på google :-) Søker på angel child eller vintage osv..husker ikke akkurat hvor jeg fant disse..for har sikkert over 100 forskjellige slike bilder :-) Ha en fin dag :-)