tirsdag 10. juni 2008

Hytteliv!

Nå er jeg klar for hyttelivet.Hytta ligger bare 4 km fra der jeg bor, høres kanskje dumt ut.
Men det gjør at vi kan bo på hytta hele sommeren selv om vi ikke har ferie fra jobb.
Noe som gjør hyttesesongen over to måneder lang.

Koselig å finne fram steiner fra tidligere strandturer,

og lage små stilleben.

Elsker å dandere og ordne det til.

Mange varme dager her i Vestfold har gjort sitt til at blomstene trenger å vannes for og overleve.

Sikkert litt vanskelig å se,,,men her er det lupinene i ospelunden som får en oppfriskning.

Vanner gjerne jeg,,,bare det blir en lang varm sommer.

Kos dere i sommervarmen allesammen.

5 kommentarer:

silje-sin sa...

Så nydelige bilder fra hytta! Synes det høres veldig fornuftig ut å ha en hytte så nær hjemmet jeg, da får man jo brukt den masse! Håper dere får en flott sommer der! Ha en fin kveld:) klem fra silje.

♥ Stines hverdag sa...

Så fine bilder fra hytta! Kjempe koselig har du gjort det. Er i hytta i Brunlanes?
Hilsen en (x-)Larviking

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for veldig hyggelig melding på bloggen min!

Så flotte bilder! Vi har også hytta bare noen få km unna og synes det er utrolig deilig å stikke opp en en kveld eller en helg uten å måtte planlegge i dagevis! I dag f.eks. er det grått og trist, men eldstemann og pappa synes det er gøy bare å overnatte, så de drar straks!

Ha en fin sommer på hytta! Vi håper på godt vær!

Er det ok å linke?
Anette

Siri sa...

Jeg synes det å ha hytta så nærme hjemmet høres perfekt ut!

Anonym sa...

Hallo, så deilig å ha hytta nær hjemme da. Det har nemlig vi også, og det er helt ok synes vi. Fort ut og fort hjem...
åh ja nå ser jeg du er i Vestfold du også, så koselig! Sandefjord jeg :)ha en fin søndag