lørdag 1. oktober 2011

Loppis blir design........


Jeg så i et interiør blad et bilde av en lysestake som var mange staker satt sammen på et brett.


Da tenkte jeg at en slik kan jeg jo lage,,,,,,,og på loppemarked forige helg fant jeg dette.


Et brett i sølvplett,,,,en tinn lysestake og fire messingstaker,,,,alle i forskjellige høyder og


fasonger. For dette betalte jeg 28 kr.



Så var det en tur innom Europris for å kjøpe en boks hvit spraymaling.




Alle gjenstandene fikk to lag spraymaling,,,,,enkelt og greit.


Da er det lurt å så ute,,,,,,







Så limte jeg lysestakene fast på brettet med et to komponent lim.








Og nå sitter jeg her og koser meg i min hyttestue i lyset fra min nye lysestake,,,,,,


Ha en fin lørdagskveld du også.



Klem Anne





7 kommentarer:

Frøken Kringle sa...

Artig ide, og stilig ble det også=)
Fortsatt god helg og kos deg med den nye lysestaken=)

Berit T sa...

Stilig!
Du var da heldig at malingen holdt, jeg har vært ute for at ting rett og slett har blitt ødelagt, det har boblet.
Men til den prisen så gjør det jo ikke så mye da.
Kos deg på hytta, det gjør jeg og.
Klem

malinsinteriør sa...

Stilig! Det var en god ide :)

Tovepia sa...

Skikkelig smart og lekkert!..og så gjør det så godt å ha laget det selv!!
Kos deg på hytta, det gjør jeg også;)..her bøtter det ned for øyeblikket;)

Synnøve sa...

Så stilig den ble. Å så er det mye morsomere og ha noe en har laget selv.
Har sett maken på kid, til 600kr.

Ha en fin tirsdag
Klem

Dorte sa...

Superflot lysestage !!

¨fruTicosus¨ sa...

Kjmepfine lysestaker! Og veldig koselig artikkel om deg i ØP, da. Moro at de fine idéene dine kom på 'trykk'. Hilsen ¨fruTicosus¨