tirsdag 19. juli 2011

Små innblikk i hyttestua.


Jeg har tatt en liten runde i min stue.


Har lyst til å vise dere noen små glimt av innventaret.


Her er det gjennbruk,,,oppusset og arvet som råder.


Denne lampetten var sort smijern med rutet skjerm,,,men med litt spraymaling og en stoffrest ble den lys og fin.





Et gammelt litet sttbord.





En sofa full avtepper og puter.











Gulvteppet er nytt,,,det er fra Home and Cottage.







Min fars go`stol.


Den er i blått ullstoff, men i det daglige henger det et saueskinn over ryggen og et qulitet


bommullsteppe i setet.














Denne mugga syntes jeg er så vakker,,,,,gammel er den også...














Mine besteforeldres taklampe i kobber og slepet glass, henger over spisebordet.














" Arvesølvet" i glass og ramme



















Porselenet som stadig er i bruk har fått plass i talerkenhyllen.



















Sånt som er kjekt å ha på spisebordet.
























Kurven full av gamle og nye pledd,,,,,godt å ha både i sofakroken og på terassen.























Et furu vitrine skap rommer finserviset.


Om du fortsatt henger med håper jeg du likte rundturen,,,,


Ha en fin sommerkveld.


Anne























1 kommentar:

Mamsens hus sa...

Hei. :)
Så mange herlige detaljer du har i stuen. :)
Det er så flott når man kan blåse liv i gamle ting igjen. :)
Ønsker deg fine sommerdager. :)