tirsdag 15. mars 2011

Påskelam og Rosendahl.

Jeg har såvidt begynt å tenke litt påskepynt.
Det er bestandig koselig å lage noe nytt,,,,,så iår ble det et lam,,,etter ide fra Tilda.

Lammet sydde jeg av et hvitt frotehåndkle, ørene ble lyseblå.
Kanskje ikke den mest vanlige ørefargen for et lite lam,,,,men det er jo det som er så fint at slikt
kan en bestemme selv, når en er sjefen ved symaskinen.


Her en endel av min Rosedahl samling,,,,,,begynte for ett års tid siden å spare på det hvite serviset til kjøkkenbruk.
Er veldig fornøyd,,,,,hvitt servise gir så mange muligheter i duker, lys og servietter,,,,.
Ha en fin tirsdagskveld,,,,,
Sees plutselig igjen.
Klem Anne

4 kommentarer:

Daja sa...

ahoj krásný rosendahl!ok ovečka supr daja-duha

¨fruTicosus¨ sa...

Gøy når man kan begynne med litt påsketing. Morsomt lam og fint, hvitt servise:-)
Hilsen ¨fruTicosus¨

Smykkas sa...

Herlig lam. Jeg må nok starte med litt påskesysler jeg også, for jeg skal lage både til meg selv og til kirken.

Klem

Josefine sa...

Heisan..

Ja det er koselig og starte med litt påske forberedelser nå. Det lammet var jo supersøtt da...

Ha en fortsatt fin og vårlig uke!