tirsdag 22. desember 2009

God jul

Vil ønske dere alle en riktig God Jul.
Håper dere alle får en fin julehelg med familie og venner.
Her hos meg har nisseparet kommet fram og satt seg i sofabenken i gangen for og ønske alle julegjester velkommen.

Nissefar har fanakofte og strømper i sort og hvitt....og sort ullnikkers.
Det var en stor, men en artig jobb og lage dette nisseparet som har fulgt oss i mange år.


Nissemor har selvfølgelig maken jakke og strømper, men i rødt, så klart,,,,
Tøflene er tovet ,,,,og selvfølgelig er nisselua rød,,,,,det gjelder jo enhver nisse med respekt for seg selv.
Så med disse nissebildene ønsker jeg alle mine blogge venner en fin juletid,,,,,
Jeg er så glad for hver liten hilsen,,,og for alle dere der ute som har blitt mine venner.
For all inspirasjon,,,,kreativitet og hyggelig kontakt.
Juleklem,,,,,,Anne

11 kommentarer:

KariL sa...

Tok en tur innom bloggen din, og her var det koselig. Stemmningfulle nisser du har laget. Kommer gjerne på besøk igjen.
Ønsker deg en god jul og et godt nyttår.

GundaM sa...

Kos der ute i entreen din ;)
Riktig god jul til deg og dine og;)

Klem fra meg

Berit T sa...

Jeg har slektninger av denne nissefamilien som sitter og ønsker velkommen i vindfanget her på hytta.
Men det er to karer og de har ikke funne seg kone emner enda, jeg må visst gjøre noe med det...

Så nå vil jeg ønske deg og din familie en fin julehelg med masse kos.
Varm klem fra meg.

Tovepia sa...

Flotte nisser som pryder jula di!
Ønsker deg og dine ei trivelig og god jul!!
Juleklem fra meg;)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så koslig nisser du har til jul. Godt med litt humor i julepynten.

Ønsker deg og dine en skjønn julefeiring.
Stor juleklem:)

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Ha en riktig god jul Anne! Klem Ann-Cathrin

Linda sa...

Hei Anne, så koselig et nissepar du har, skikkelig håndarbeid dette!
Det har ikke gått så fort i svingene her...men oppskriften kommer altså!

Ønsker deg og dine en fin julefeiring!
Klemmer fra Linda

Sjarmerende GJENBRUK sa...

God jul kjære deg!

Gry sa...

Ønsker deg og dine,
en vakker og
GOD JUL.
♥*Juleklem*♥ Gry : )

¨fruTicosus¨ sa...

Det var noen kjempekoselige nisser du har. Det er litt av en jobb å lage så fine figurer, vet jeg.
Håper at dere har en fin jul, og ønsker dere et godt nyttår! Så treffes vi sikkert i 2010.
Hilsen ¨fruTicosus¨

Josefine sa...

Hei min venn...


Håper du har hatt fine juledager!

Innom deg for å takke for det gamle... Ønsker deg og dine et riktig GODT NYTTÅR, så blogges vi!
Stor klem