mandag 30. mars 2009

Hyttekjøkkenet!

Denne helgen har jeg kost meg på hytta.
Har pyntet og stæsjet det til i beste bloggestil,,,,smiler



Har lyst til å vise dere noen små inntrykk fra hyttekjøkkenet.


Her er det en god blanding av arvet,,,,gammelt, nytt og hjemmelaget.



Dette er "arbeidsdelen av kjøkkenet, vi har en egen spiseplass mellom kjøkkenet og stua. Får vise bilder derfra en annen gang.



Hele hytta er innredet i fargene hvitt, sand og blått......er blitt så fornøyd med fargevalgene,
De er lette og delikate å kombinere,,,,,,
















Her har jeg hent gipshjertet som ble telysestake,,,,,,

Fremgangsmåten ble vist i et tidligere innlegg,,,,,







Om du ble sliten er det bare å sette seg ned på den gamle hvitmalte krakken fra mormors kjøkken.

Ha en fin mandagskveld.

Fortsettelse følger.........

Anne







8 kommentarer:

Josefine sa...

Hei min venn:) Så kjempefint dere har fått det...wow jeg er helt imponert! så fint med blå farger og hvitt...og masse fine ting i hyller og på bord!! Den greengate muggen var så lekker. Kan tenke meg dere koser dere her...så vel fortjent etter all jobbingen. Gratulerer med nyinnflyttet hytte!
Stoor klem

Anne sa...

Her var det jammen trivelig ja Anne. Skikkelig hjemmkost lyst og trivelig. Nesten så det bare er sola, vaflene og det nyrørte jordbærsyltetøyet som mangler jo, så er stemningen der med en gang. Insektene snakker vi ingenting om vel :-)))

Det sludder her i trøndelag da, vind og trist. Klassen til sønnen skal på stor fjelltur i Trollheimen denne uka, to vovernattinger og vi følger så nøye med værmeldingen vet du :-))
Mor er jo stadig bekymret, osv osv..., men det vet du sikkert alt om.

Ha en vidunderlig mandag kveld, varm klem herfra.

Berit T sa...

KOSELIG!
Nydelige farger du har valgt. Klart du koser deg her, og nå når det er pynting og er det topp.
Ser det er snø utfor vinduene dine, blir deilig når den tiner bort.

Ha en fin kveld videre.

Linda sa...

Wow...sier jeg bare!
Så fint det har blitt!
Nydelige fargevalg!
Masse fint stæsj!
Du er kjempeflink!
Gleder meg til å se mere :O)
Ja da jeg er ganske produktiv....men jeg synes aldri jeg får utført nok...for jeg har bestandig ørtogørti prosjekter i hodet!
Skulle gjerne hatt litt mer tid!

Klem fra meg.

LIVS LYST sa...

Så mange koselige detaljer her!
Men var det dere som hadde hytte på Rakke??Eller tok jeg feil. Går litt i tull her inne noen ganger. Det er jo så uendelig mange blogger...!

Du trenger ikke være redd for at jeg kjøper opp alt hos Skrotnisse for å si det sånn! For heller å si det SÅNN: han har uendelig mange ting der inne! Jeg anbefaler absolutt en tur altså!

Hilsen Ljo ;O)

Anka sa...

Sååååååå koselig du får det! Virkelig!!! Elsker den stilen. Gammelt, nytt, fiskset selv, det blir så personlig. Flinka;-D

GundaM sa...

Så vakkert, heldig er du som ahr en slik plass Anne ;0)

Klem i natten fra meg

AnnCharlott sa...

Det ser så fint ut. Men är alla bilderna tagna nu helgen som var? Tänker på all snö utanför fönstret!