søndag 15. juni 2008

Hytte interiør!

Jeg har lyst til å vise dere noen bilder fra hytta.
Dette er ei gammel hytte, bygd i 1917,,,,,
og som dere ser er det planke vegger med mye sjarm.
Og jeg innrømmer at her stortrives jeg.
Dette er fra glassverandaen,,,,som også er inngangspartiet.

En sittebenk i glassveradaen,,,,putene har fått et solmotiv i fronten,,,bare for å melde fra hva slags vær jeg ønsker og slå opp døra til.

Kjøkkeninduet

Kjøkkeninredningen er snekret tilpasset rommet,

og har dype romslige skap.

Det er ganske sjarmerende om ikke så praktisk bestandig.

Men sommer er sommer og det er deilig å leve litt mer primitivt enn resten av året

12 kommentarer:

Ann Helen sa...

Så koselig det så ut!! Den blåfargen på panelveggen er bare helt nydelig. Her skjønner jeg godt at du koser deg:)

Blå-hvit samlemani sa...

Det var en skikkelig idyllisk hytte. Det var kjempeflott med den blå fargen. Dersom jeg hadde hatt et sånt kjøkken så hadde jeg aldri satt inn et nytt. Det er noe spesielt med kjøkken som er laget på stedet, ikke alltid så praktisk, men sjarmerende...

♥ Stines hverdag sa...

Skikkelig sjarmerende hytte! Og nydelig blåfarge på veggene.

Jeg vet godt hvor Gon er. Bodde i Larvik til jeg var 19år, og har fortsatt familie og venner der.

Koselig at du liker bildene mine. Jeg har egentlig aldri tatt så mye bilder, men etter at jeg laget blogg har det blitt litt mere. Har ikke ordentlig kamera, så bruker bare mobilen min.

Ha en fin uke!

Berit T sa...

ÅÅÅÅ såååå koselig du har det på hytta!!
Det er herlig når hytta ikke er lenger borte og du kan bruke den hele sommeren.
Vi bruker også hytta mye, over halve året. Den er bare en times kjøring fra hjemme, så det er ikke langt uansett hva en skal.

Kommer nok tilbake til deg jeg.

Magdalena sa...

guuuuri så koslig~~~

Tulip sa...

Så koselig hytte dere har! Skjønner godt at dere koser dere her.
Innredningen var ordentlig sommerlig romantisk.

Praktisk med hytte så nært der man bor, da får man brukt hytta når det passer, også midt i uka om man ønsker det!
Kos deg!

Sologbolig sa...

Takk for hyggelig besøk i bloggen min. Kjempekoselig hytte du har, så her forstår eg godt at du trives. Det er jo deilig at den ikkje er så langt borte heller, da er det jo raskt å reise både til og fra. Vi har ei campingvogn stående en halvtimes kjøring fra her vi bor og vi reiser ofte dit når veret er fint. Ha ein fortsatt fin kveld!

Miamor sa...

For ei koslig hytte :)
Skjønner at du stortrives der, ja!

Ligner litt på nisser de derre blomstene ,ja...det syns jeg og!

Skal ta en nærmere titt på bloggen din, for her tror jeg ikke jeg har vært før...

Koslig med nye bloggvenner..

Skal ta fly til Oslo på dagstur i morgen.
Må opp kl.05.00

Må vel køye snart :)

Miamor sa...

Likte så godt serviettene dine som du har alget bilde av...kreativt!!!

Trine sa...

så koselig hytta ser ut anne!
blir nok mange seine sommerkvelder der i år tenker jeg?
får bare håpe varmen kommer litt sterkere tilbake!
har foresten noe stilig du må prøve deg på! skal se om jeg får posta i bloggen min snart! har nemlig dratt fram svigermors sennepsguloransje husquarna her! så jeg har faktisk sydd! lenge siden nå gitt!
blitt mest papirarbeider her gitt!

LYKKEBO sa...

Hei! Takk for kjekk kommentar:)For en koselig hytte! Likte spesielt godt den søte benken under vinduet..

Ha en fin helg:)

Ninaslilleverden sa...

Kjempekoselig hytte du har. Kommer nok til å besøke bloggen din igjen....