søndag 14. desember 2014

Kuvert dekorasjon til julebordet.



I dag har jeg tenkt julebords dekking.

Alt må planlegges, og jeg liker å være ute i god tid,,,,,,,dette er enkle dekorasjoner som alle får til.

Jeg har funnet fram mormors gamle sandkakeformer.




For å feste lysene bruker jeg festemasse,,,,,

Da står lysene støtt.

Jeg bruker små hvite lys,,,,slike som en brukte på juletreet i gamle dager.




Fyll rundt lysene med grønn mose,,,,,,denne kan dusjes slik at den blir mindre brannfarlig.

Har planer om å ha en ved hver tallerken,,,,og de brenner jo bare mens vi sitter til bords.


Så nå står de her og venter på mine julegjester,,,,,

Det er koselig å bruke natur i dekoreringen,,,,,,

God søndagskveld.

Og kos deg med de siste forberedelsene denne siste uka før jul.

Klem Anne

1 kommentar:

Ellen Svetlana Grønlund sa...

God jul, flotte bilder :)
Klem
Ellen S