lørdag 3. november 2012

Strikket barnekjole.




Denne lille barnekjolen har vært  mitt prosjekt den siste tiden.
 
Kjolen er strikket i Smart garn fra Sandnes.
 
Den var morsom å strikke, med kappene og fletter på kjolelivet.
 
 

 
 
Jeg valgte to dus lilla farger, og jeg håper at hun som skal få den syntes det er fint.
 
 




 
 
Et litet skjerf hører også med.
 
 
 
 
Det var enkelt å strikke og pynter opp kjolen.
 
 
 
 
 
Noen små garnrester ble igjen,,,,,og de brukte jeg til å pynte kjolens henger.
 
 
Nå gleder jeg meg til å se om kjolen faller i smak......
 
 
God helg.
 
 
Anne

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Wow, den var bare helt lekker!! Kunne tenkt meg en slik selv:))
Jeg får ikke ferdig noe av de store plaggene jeg strikker på, fortaper meg bare i enkelheter:)
Ha ei god helg fortsatt, klem fra mæ;)

Janne i Fagerlia sa...

Denne kjolen vekker barndomsminner hos meg. Min søster og jeg hadde kjoler som minner svært om denne. De var faktisk lilla også :)