fredag 27. mai 2011

Hyttesølvet er pusset!


En koselig forsommer jobb,,,,,det å ta sølvet fram fra plastposer og pusse det blankt og fint for sommerbruk .


Dette bestikket hadde vi på kjøkkenet i mitt barndomshjem,,,,,


Etter at jeg fikk det har jeg suplert med noen nye gafler og skjeer når jeg har kommet over dette merket som heter Vidar, i bruktbutikker og på loppemarkeder,


Så nå kan jeg dekke til 20 om jeg vil,,,,,,,




Litt hummer og kanari inneholder boholdningen også,,,,,



Syntes det er sjarmerende med litt forskjellig og arved sølvtøy.










Så nå står bestikket klart for bruk,,,,,liker å ha det framme til pynt,


og ikke gjemt vekk i skuffen.


Jeg har de siste dagene hatt problem med å legge igjen komentarer hos dere,,,,


På noen blogger går det helt fint, på andre må jeg legge inn mailadresse og kode,,,,og når jeg gjør det så forsvinner siden og jeg må starte på nytt.

Har forsøkt flere ganger,,,,men ingen ting skjer.


Er det noen som vet hva jeg må gjøre?


Ha ei fin helg alle sammen.


Klem Anne





4 kommentarer:

Tovepia sa...

Hører flere sliter med kommenteringa, aner ikke hvorfor.
Nydelig sølv du har, og det er så flott når det får stå slik fram i Norgesglass.
Kom nettopp til hytta..i regnvær, som tydeligvis er helgas "melodi":)
Kos deg masse, klem fra meg;)

Berit T sa...

Jo takk kjenner til problemet, og derfor har det blitt lite blogging i det siste.
Koselige jobber du har holdt på med. Slikt "sølv" hadde vi også hjemme da vi var barn. Må kanskje samle det jeg og og skifte ut det med grønne plastskaft ;o)
Skuffen som har fått en omgang med malekosten og ny bakrunn ble flott.
Har laget noe lignende med en liten settekasse.

Kos deg i helga.
Klem

Lykkeliten sa...

Heisan.

Sitter og koser meg i blogglandia og da dukket bloggen din opp.
Ser så fint ut med sølvtøyet fremme slik. Lurt å ikke gjemme det bort.

Når det gjelder problem med kommentering fikk jeg et tips om å fjerne "krysset" fra boksen om man ønsker å forbli pålogget. Denne dyukker opp under der du skriver passord.
Etter å ha fjernet denne kommer jeg inn overalt.

Lykkeliten

Anne N. sa...

Så herlig sølvtøy, Anne :O)
(hvorfor heter det sølvTØY???)

Har hatt samme problemet med blogger, men fikk tipset å laste ned google chrome som nettleser, og da gikk det strålende. nå kan jeg kommentere på alle bloggene og logge på. Men følgerne er uten bilder hos oss alle likevel ser det ut for.
Håper dette fikser seg snart!
ha en flott kveld.
Klem, Anne:)