mandag 7. februar 2011

Flere strikkeputer!

Nå har jeg strikket ferdig to puter til,,,,også de til min sønn.
Her er putene i sitt rette element,,,,,den sorte sofaen.

Disse putene er også strikket i Artic fra Europris,,,,,i lys og mørk grå.
Putene måler 60x30 cm og innmaten er kjøpt på Stoff og stil.
Jeg la opp 184 masker,,,baksiden er glattstrikking og som dere ser er fronten i flettestrikk.
Enkelt,,,,men fint syntes jeg,,,,,
Og det syntes mottakeren også.......så nå er mors strikkeprosjekt avsluttet for denne gang.
Ha en fin ny uke,,,,,,,
Klem Anne

7 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Nydelig!
Har du en enkel oppskrift? Jeg har aldri strikket med flettemønster før...
Eller kanskje du selger puter???
Skulle seriøst hatt ei sånn lekker ei!

Margrethe sa...

Hei!
Så fine disse strikkeputene var. Gode å ha i sofaen:)

Nanne sa...

Så flink du har vært, og så heldig sønnen din er.....

Snuppesnella sa...

Åååååå så fine puter du har strikket !

Hm.. slike må jeg jammen jage også.
Takk for opplysninger om garn, maskeantall o.s.v.
Ha en fin dag videre.

Anne N. sa...

Herregu, så fint du strikker, Anne :o)
Helt nydelig med de flettene i putene! Jeg er skikkelig imponert, det ser vanskelig ut. Men så pent!
Klem, Anne:)

Smykkas sa...

Herlige puter disse også. Jammen er du flink.

Klem

ceciliesenglehjem sa...

så flink du er anne, her går det i en type strikk om dagen og det er rett frem og snu. ikke noe mer og ikke noe mindre:) prøver å øve meg så jeg kan avansere til sokker :) hihi strikking må man ta vare på altså. altfor få som kan strikke. :) håper du ellers har det veldig bra. klem cecilie