fredag 21. januar 2011

Vinter,,,,,,,

Vinter,,,,tar det aldri slutt,,,,jeg er så absolutt ingen tilhenger av Kong vinter.
Nå har snøen ligget siden midt i november,,,,,,,og det er hauer rundt meg enda....
Når jeg dro på jobb i dag morges var det minus 10 grader,,,,,7.5 timer senere var det pluss 1 grad og regnevær.
Veiene er glaserte,,,,,biler og busser lager kaos,,,,,og føtter med brodder tasser rundt meg på
butikken.
Jeg har handlevogna full av mat,,,og gleder meg til helg.
Fredag betyr kos og deilig hjemmekveld.

Inne råder det vinterstemning,,,,fri for rødt og desember stemning.

Brunt, grønne planter, natur og glass har igjen fått hedersplassen i stua.



Tenner lys og prøver å glemme det som finnes utenfor døra,,,,,
Lukker meg inne i fredagsmodus,,,,gullrekka , hekletøy og noe godt i skålene.



Nyt kvelden.......og hælja du også.
Klem Anne



5 kommentarer:

Anne N. sa...

Ååå det er nu sååå deilig med et varmt og godt hus, varme i ovnen og lys i stakene ja og godteri i skålene, når det er hustrig vinter ute!
Men fyy så lite jeg liker den vinteren ute, jeg og! Her er det som hos deg, bare 4,8 varme grader - snøsmelt og skitglatt!! det verste er at nå skal det bli kaldere igjen og fortsette å snø - gir bare opp. Hahahaha, men er jo vant til at snøen ligger til midtsommer omtrent her oppe!
Neida vi skal ikke fortvile, Anne:o) Er glad armene klarer av litt håndarbeid, ville vært ille ellers!
Klem til deg, Anne:)

bentetove sa...

Jeg er hjertens enig, jeg føler meg som en gammel dame når jeg tripper avgårde på isete veier.
men kunsten er å glede seg over fredagskveld, håndarbeid og frihelg :))
Ha en fin helg!

Livet i Nord sa...

Kooselig! Ja fredagskvelden er virkelig noe å sette stor pris på:)
-og snar kommer pakken din...
Klem og god helg:D

Unknown sa...

Nei, vintern er ikke min favoritt heller, men jeg gleder meg over at dagene allerede har blitt litt lengere... :O)
Flotte bilder!

Ønsker deg en strålende helg!

klem

Margrethe sa...

Hei og takk for kommentaren din. Tåkelilla var et fint forslag synes jeg :)
Er ikke så veldig glad i vinteren jeg heller, men det er en fordel med vinteren, man kan sitte inne og kose seg:) Ha en fin helg!