søndag 7. november 2010

Loppis,,,,og glede....

Dette sto bare der og ventet på meg,,,,,,stråmønster fra Egersund,,,,,akkurat det jeg sparer på.
Jeg betalte 100 kr for alle tre delene,,,,så jeg er veldig fornøyd,,,,og samlingen min vokser.

To søte små ovale fat.


Og denne terinen.
Ser den for meg som blomstervase,,,,krukke


Fant også to nye eggeglass til samlingen,,,,de er ikke like, men hva gjør vel det.
Syntes det bare er litt sjarmerende at de er ulike,,,,men har samme mønster.


Så nå er jeg riktig så fornøyd med samlingen i talerken hylla på kjøkkenet på hytta.
Rart hvor gla` en kan bli over de rette små tingene på et loppemarked.
Ha en fin søndag,,,,,
Klem Anne




7 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette mønsteret liker jeg også, det er nydelig!!..og så passser det jo så godt på hytta.
Ha en flott søndag og klem fra meg;)

Josefine sa...

Nydelig det mønsteret! Du har fått deg en flott samling ser jeg. De var jo kjempefine på hytten! Skulle gjerne hatt en sånn samling på kjøkkenet mitt jeg:))

Ønsker deg en fin ny uke, klem fra meg

Snuppesnella sa...

Åååå så heldig du var ! Skikkelig lekkert sett.

Nydelig gammelt mønster. Blått er min farge, i tilfelle du skulle gå lei.... hehe.

Smykkas sa...

Dette mønsteret er en av mine største favoritter, og du har jammen vært heldig med kjøpet.

Jeg har kaffekopper med fat til som er etter min mor, og de står til pynt på kjøkkenet.

Klem

Anne N. sa...

Fantastisk flott, du er jo superheldig :o)
Hyllen din tar seg svært fint ut med samlingen!
ja du vet de "små gleder", det skal heldigvis ikke mer til for å glede våre hjerter!!
Klem, Anne:)

Bluggi buggi blogg sa...

Så heldig du var da. Det ble jo veldig fint i talerkenhyllen din :)
Ha det fint
Trude :)

Nanne sa...

Så heldig du var. Alltid moro å finne noe en føler var akkurat for en selv. Det er et nydelig mønster. Forstår godt at du samler på dette.