søndag 26. september 2010

Høsthelg,,,,,,

Denne helgen har vi kost oss på hytta.
Ei fredelig og rolig helg uten andre planer enn å være der og å slappe av.
Har gått turer i skogen og langs kyststien.
Naturen har enda ikke kommet helt i høstmodus,,,,,,,,det er bare jeg som lengter etter fargene.
Imellomtiden plukker jeg med meg det jeg finner og koser meg med å pynte opp på trappa.

Denne gamle sinkbøtte fant jeg i skogen,,,,,den bare lå der.
Halvfull av jord å ventet på meg.
Skal så lite til før jeg blir gla,,,,,og med bresk full av bær ble det så fint.



Mørke kvelder.
Her ute nær skog og sjø blir kveldene helt svarte,,,,ingen gatelys og på denne tiden av året er det ikke menge på hyttene,,,,,,,,så noen stearinlys måtte brenne ute bare fordi det ser så koselig ut.


Ønsker dere alle ei ny flott uke,,,,full av aktivitet, kreativitet og arbeidslyst.
Klem Anne

11 kommentarer:

Josefine sa...

Hei på deg Anne..

Koselige høstbilder fra hagen din. Den bøtten var jo supersjarmerende, tenk å bare finne den da!

Koselig med lys i alle kroker i høstmørket...

Ønsker deg en kreativ uke også, stor klem fra meg

Lykkehjemmet sa...

Hei!
Ja det blir koselig når en pynter til høsten. Det er alltid kos med lys. Så flott skjerf du har laget da!! Skulle ønske jeg var så flink gitt.
Go uke videre.
Klem Mona

Tulip sa...

Koseligehøstbilder.
Så utrolig flott den knaggrekka på veggen var. har du laget den selv?

Morsomt at du fant det flotte zinkspannet i skogen. Dekorativt på trappa, med grønt oppi!

Ha en fin kveld:)

Tovepia sa...

Skjønner og ser at du har kost deg også;)
Nydelige bilder, og enn å finne et slikt spann i skogen!!
Ha ei flott uke og klem fra meg;)

Lottemora sa...

Åhh! Så stemningsfulle bilder. Her har høstfargene kommet for fullt og jeg virkelig nyter det.

KLem
Lottemora

Anonym sa...

Hei Anne!
Tenk at det var deg,da! Jeg liker å lese blogger og hopper fra den ene til den andre.... og i dag kikka jeg litt på din. Koselig hytte- og fine høstbilder + mye kreativitet. Jeg titta litt ekstra siden jeg også har vært på hytta i helga. Og hvem var det som var på det ene bildet fra hytta var ny? Knut Jalmar? Jo, så sannelig. Det stemte jo når jeg så bildet av deg. Moro! Håper alt er bra med dere. Hilsen fra Kjersti & Co- med mange glade sommerminner fra Gon.

Nanne sa...

Nydelge bilder, med mye høstkos. Forstår at du har samlet masse energi til neste ukes utfordringer.
Ha en flott uke.

Janne i Fagerlia sa...

Vakre stemningsbilder. Ser du kan kunsten å gjøre det trivelig rundt deg.

Siren sa...

Hei Anne - du kan virkelig kunsten å lage det hyggelig rundt deg.
Hekla skjerfet ditt kan jeg også godt like - kjempefine farger.

Smykkas sa...

Nydelige høstbilder.

Her er høstfargene begynt å komme, og det er rett og slett utrolig vakkert.

Noe av kosen med de mørke kveldene er å tenne stearinlys.

Klem

Unknown sa...

Hei Anne
Koselige bilder fra innganen din....tenk at du fant den bøtta i skogen??
Klem...Ellen