onsdag 18. august 2010

Hobbyrom på hytta.

Endelig er planene satt ut i drift og jeg er imål med prosjekt hobbykrok her på hytta.
Det er inne på det ene gjesterommet jeg har fått meg en krok.
Vitrine skapet i furu har blitt malt hvitt og rommer nå stoffer og bokser med sysaker og papir.

Denne lille hylla har jeg også malt,,,,,flott hva litt maling kan gjøre med gamle furu møbler.


Korktavla har jeg bare satt stofftrekk på,,,,,,,,

Denne hylla er nykjøpt og kommer fra IKEA,,,,,,,
Og i Tilda boksene og pappesker trukket med papir gjemmer det seg mange småting som jeg bare må ha,,,,smiler.




Dette gamle bordet har min farfar laget for mange år siden, og som jeg syntes er koselig å bruke,,,,,har beholdt det gammelt og slitt slik det sto i kjelleren.





Så her gleder jeg meg til å nyte noen dager mens kreativiteten trenger seg på.
Ha en fin kveld,,,,,,,
Klem Anne



8 kommentarer:

Tovepia sa...

Så flott du har ordnet deg der. Bra du skal beholde det gamle bordet som det er, det er artig å vite hvor det kommer fra, og det er flott som det er!
Kos deg mot helg og klem fra meg;)

Josefine sa...

Hei på deg Anne..

For en koselig krok du har fått deg. Og så ryddig og fint det var her, ser ut som du har orden i sysakene ja... Nydelig det gamle bordet, så bra at du beholdt det! Klem fra meg

Berit T sa...

Så flott du har laget det til, og du er heldig som har plass å lage til en krok for deg selv. Jeg har det på ønskelisten jeg også :O)
Kos deg med dine kreative sysler.
Klem

Karma sa...

Maling gjør susen, hyllene ble kjempefine!

Klem Kaja:)

Karma sa...

Maling gjør susen, hyllene ble kjempefine!

Klem Kaja:)

¨fruTicosus¨ sa...

Så koselig hobbykrok du har fått deg. Nå blir det nok lagd mange fine ting på hytta di.
God helg! Hilsen ¨fruTicosus¨

Bluggi buggi blogg sa...

Så koselig krok du har laget deg. Kjekt å ha en sånn på hytten også. Ha en fin helg
Trude :)

Smykkas sa...

Dette var virkelig en flott og praktisk løsning. Selv om man er på hytta kan det jo virkelig slå til med dårlig vær.

Det er flott at du beholder bordet som det er og ønsker deg mange kreative og gode stunder i hobbykroken.

Klem fra Astrid