søndag 2. mai 2010

Deilig vårsøndag!

Dette har vært ei deilig vårhelg,,,med fint vær, venner på besøk og på toppen av det hele er jeg ganske fornøyd med egen arbeidsinnsats,,,,smiler.
Å det er vel ikke gæærnt.
Se bare så fine mine hagemøbler ble,,,,etter to strøk med Shipolin skinner de i sola.
Shipolin er vel egentlig båtmaling,,,,men egner seg supert til tremøbler som skal stå ute, fordi de får en litt plastaktig over flate.

Vårfornemmelsene står i kø,,,,,på hagebordet.

Her må jeg innrømme at jeg har juksa litt.
Plukket inn greiner fra epletreet og satte dem i vann forige helg.......og nå er det rett før de står i blomst.
Epleblomster er vakre,,,,,



På kjøkken benken venter en haug med lunkede hveteboller ,,,,,og jeg venter på min sønn og hans samboer som snart kommer på besøk.
Da blir det kaffe og boller i sola,,,,,,
Ha en fin søndag alle sammen.
Klem Anne


7 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg tror jeg kommer på besøk til deg;) Da hadde jeg fått boller og sol ute, høres så herlig ut her jeg sitter i 3 varmegrader og snøbyger;)
Hagegruppa ble lekker, har selv malt med shippolin, og det går greit så lenge fukt ikke kommer til noen steder.
Kos deg videre i sola og klem fra meg;)

Smykkas sa...

Så flotte bilder du har tatt.

Her har vi også fint vær, og de første hvitveisene er kommet i hus.

Hagegruppen ble kjempelekker og innbydende. Smakte bollene?

Klem

Josefine sa...

Å så koselig du har det på hytten!

Kjekt at det er vær til å få ta vårpussen på møblene...så fine de er:) Vi var i hagen i dag men måtte rømme inn på grunn av haglebyger...huff

Ønsker deg en fin ny uke!

Klem

Snuppesnella sa...

Sitter her med en kopp kaffi og skulle så gjerne nådd i de bollene dine ! :)

Anne N. sa...

Anne, så heldig du er!!!! Måtte ha hatt den flotte uteplassen og DET været med DE BOLLENE ute, og nydelig pyntet med blomster :o)

Finner ikke ord.....

Fortsatt vinter her nord :/

Klem, Anne:)

Bluggi buggi blogg sa...

Å så deilig det så ut med hagemøblene ute i solen. De bollene så bare veldig fristende ut:)
Det er Give away hos meg, fine premier :)
Ha det fint
Trude :)

Unknown sa...

Hei Anne
Nydelige hveteboler, koselige hagemøbler og besøk ...kan det bli bedre?
Klem...Ellen