mandag 27. juli 2009

Regneværspussel!

Regneværsdager er ikke så værst.
Iallefall ikke når de kommer med noen dagers mellomrom.

I dag har jeg bare pjuset litt her inne,,,,,,,

Funnet fram litt arvegods og noen loppefunn.....og mange små runde fine steiner etter mange rusleturer i fjæra,,,,,har stadig noen steiner i lomma.
Mens dette bordet er et gammelt bord jeg fant i kjelleren på mitt barndomhjem. Min far hadde begynt å pusse det ned, men ble ikke ferdig,,,,jeg syntes det er sjarmerende slik det er,,,,
Har ikke tenkt hverken å pusse mer på det ,,,,elller male det.


Gamle "blondetalerkner"




Ha en fin mandagskveld alle mine bloggevenner.
Imorgen og dagene fremover ønsker jeg meg finvær,,,,,,,,
Håper det ikke er for mye forlangt....og et håp kan man jo ha.



3 kommentarer:

Josefine sa...

God kveld i stuen Anne!

Som du koser deg med pyssel...ser du har mange små steiner, så herlig. Jeg har også fylt opp med dem på flere bord, både inne og ute. Så maritimt og sommerlig:)

Nydelig bord du viser...

Ønsker deg fortsatt gode sommerdager på hytta! Stor klem

reSIRIkulert sa...

Eit riktig fint regnverspussel du har hatt. Og bordet er verkeleg misunnelsesverdig :)
Me krysser fingrane for pussel i sola dei neste dagane ;)
Siri

Anonym sa...

heisann.
koeselig blogg du har!!

klem