onsdag 17. desember 2008

Stilleben!

Jeg må bare pynte litt.
Og i år bærer stua preg av sølv, krystall, gran og kongler.
Syntes det sarte og fine, blir ekstra fint med litt rustikk natur ved siden,
dessuten så lukter så godt med mye granbar i stua.

Dette har vært min mormors sjokolade kanne.

Den er nok ganske gammel,,,,og hadde stått i kjelleren i flere år,,, men etter at min svoger fikk låne den en stund,,,og brukte både sveiseapperat og mye sølvpuss på den,,,, så skinner den som ny. Så tusen takk skal du ha,,,,om du leser dette.


Grankongelr surret rundt en ståltrå, pynter speilen,

mens glassklokken har fått granbar og hvitt hjerte.

Førjulspynting er det kosligste jeg vet......
Kos dere!























6 kommentarer:

H elle K sa...

Vakre bilder, så skikkelig koselig ut.. Kos deg . Kristin

Anka sa...

Så fint det ble:) Jeg er veldig på den rustikke litt gammeldagse julepynten om dagen. Vil ikke ha altfor mye rødt men litt må det jo bare være. Tross alt jul da:-) Kos deg med pynting og alr annet koselig førjulstiden bringer med seg.

Josefine sa...

Hei Anne.. du pynter og pynter og det blir så fint!! Og den kanna di ble jeg helt misunnelig på.. bare så lekker.....Det nærmer seg nå, er nesten ferdig. Litt små plukk igjen og pynte treet..så håper jeg på lange gode avslappende juledager:) Klem fra meg til deg

Ann-Cathrin sa...

Koselige bilder hos deg:) Synes det er så fint å pynte med naturmaterialer! Ha en fin helg:)

Solveig sa...

Så utrolig fint du har pyntet!!
Kjempe fine stemningsbilder fra deg:)
Blir veldig koslig hos deg i jula da skjønner jeg!

Er innom får å sikkre meg at jeg får ønsket deg ei riktig god jul:) Håper du får rolige og fine dager med familie! Og masse god mat.

Stor klem;)

KATE ♥ sa...

Lekkert, lekkert