tirsdag 14. oktober 2008

Denne helga har jeg laget noen små bilder, med tanke på hytta.
Er vist i sommer humør fortiden, kanskje litt tidlig, men det er koselig og pusle litt med ting en liker å holde på med. Så nå ble det fire små bilder i sommerfarger.








Jeg har brukt små lerret ( den minste størrelen, som er 10x10 cm)
Kledd dem med papir og dekoret. På denne har jeg bare limt på en liten brikke som min mor har heklet.En slik en som ble brukt mellom kopp og skål.




De tre andre er bare satt sammen med dekorativt papir, englepapir, litt blonder, og skjell og småstein fra fjæra.

Liker blandingen av blonder, hampetrå og naturmaterialer.
Så nå er det bare og glede seg til sommer og at hytta kan pyntes.










11 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...

kjempefine! Så fint med kontraster mellom det røffe og det "pene":)

Vår lille hage sa...

Skikkelig dekorativt ! Deilig med litt sommerminner i disse høstlige tider.
Kjekt å ha noe å holde på med.
Selv pusser jeg opp loftstua.
Ha en fin dag.
Klem Simmas Hus

Torilpia sa...

Så fint .. mulighetene er ubegrensede når man tenker etter - det er bare å finne dem .. :o)

Ha en fortsatt fin dag - klem!

Anonym sa...

Takk for tipset om digiscrapping. Skal kikke inn til henne. Syns egentlig .vom var ganske så morsomt:0)

Ramme Alvor sa...

Hei!
Takk for koseleg kommentar på bloggen min :)
Du er ei kreativ dame, flotte kombinasjonar på bileta.

Ynskjer deg ein god kveld!
Britt

Anka sa...

Fantasien er i orden hvertfall:-D Kjempe fint. Gøy å noe man har laget selv. Flinka;)

Anitas hus sa...

Kjempeflotte bilder du har lagd! Godt å se at ikke alle er i julemodus enda, hehe...
Ha en fin dag!
Klem:O)

Randi sa...

Oi, så sommerlig og fine de ble!
Lengter etter sommeren jeg også. Men skal prøve meg på noen julekort først.

Ha en kos kveld.

Josefine sa...

Hei! Så nydelige bilder du har laget:)) Enig med deg i at det er fint med blonder og tau.. rosa og brunt er også lekkert. Go'natt klem fra meg:)

Daisys home sa...

Ja må virkelig si at du er en meget kreativ dame,så flink!og tusen takk for koselig kommentarer du legger igjen inne hos me,blir jo så glad for det.Ønsker deg en fin lørdagskveld!

Prinser og Prinsesser v/ Irene Brenna sa...

Stilig!